Från då, via nu till sen.

Har inte orkat blogga på ett tag, har kännts som att ingen bryr sig om det jag skrev, kanske mest jag då...
Har inte haft så mycket att skriva om heller för den delen, plugget går bra, scouterna är lika dumma som vanligt, och jag är lika rubbad som vanligt, eller, inte riktigt, jag har blivit lite bättre tror jag, men det kan ju vara tillfällig förvirring också. Det verkar i alla fall som att seniorerna börjar bli lite mer aktiva, det är ju alltid trevligt.

Okej... så... planer för det här året (jag har inte bloggat sen innan nyårsafton, så jag får säga så):
Jag ska plugga sista halvåret på Gymnasiet, ta studenten den 9 juni, och sedan fortsätta med maskinteknik på KTH i ett halvår. Efter det blir det lumpen i ett eller ett och ett halvt år, det ger sig. I sommar ska jag försöka vara på vässarö nästan hela ettan, tar studenten under första veckan, men sen ska jag försöka hitta ut. Vet inte om jag ska åka på lägret, jag gör ju samma sak som när jag funkar, men får betala för det... Just det ja, sista helgen i Maj ska minior på hajk, eventuellt blir det den sista jag gör med minior, jag börjar bli trött på dom. Om inte Susanne kan den helgen MÅSTE jag ha någon annan med mig, det viktigaste är att personen i fråga väger tillräckligt mycket eftersom personen ska agera ballast. Alla som kört lilla följebåten eller försökt starta den större på Vindalsö förstod det där, vilket blir... Marcus, men han lär garva, så det får stå kvar.


Humm... Just det ja, jag måste paja ett förhållande också, Marcus+Anna. Det förhållandet är besvärligt, jag vill ha tillbaka min bästa vän, snyft, tyvärr Anna, jag ska få dig att hata Marcus.
Nu när jag har avslöjat min hemliga plan (okej, den var inte så hemlig) om Lindbäck kan jag ju fortsätta med övriga.

Benedictsson: Ni vet inte riktigt om det, men ni ska ut och segla med senior. Och en annan grej du också missat är att du ska med, om jag så ska alliera mig med killen jag kan ha spottat på ska jag få dig i en båt utan panik.

Bergstrand: Hon ska till Fladan, det vet hon nog redan att jag tycker. Hon ska bara förstå att hon klarar det, det få bli tvångssegling med miniorerna. Och lite träning med Riff också, man blir ganska opopulär om man rammar lotsar, vilket påminnner mig om att jag måste påminna scouterna om hur hon kör följebåt!

Malin (vad heter hon i efternamn?): hon ska till fladan hon också, men hon har fattat att hon kan, så det blir inte så svårt, men jag vill få henne att bli skeppare på seglingen där B förhoppningsvis inte får panik. Klarar hon det klarar hon en ALU-segling.

Westberg: inga planer, du sabbar så bra för dig själv.

Lindegren: Du får väl stå i din frysbox då, idiot, även om du borde vara i Fladan.

Jag ger upp efternamnen, Hanna: Du ska bli aktivare scout, men det verkar du ju bli nu, så det borde jag inte behöva bry mig om mer.

Ni som inte står här bryr jag mig antingen inte om eller betraktar som tillräckligt intelligenta för att få leva era egna liv.

Nej, det här inlägget var inte planerat, det fick bli som det blev, och det blev rörigt, om ni begriper vad som står är ni duktiga.
Och ja, jag har kass människosyn.


Kommentarer
Postat av: Saerdna

heh grattis, planeringen verkar bra, tänte mest bevisa att jag läser bloggen...

2009-02-01 @ 03:38:00
Postat av: Kax

jag tar det som att jag är tillräckligt intelligenta för att få leva mitt egna liv. :)

2009-02-01 @ 13:10:29
URL: http://kajjanz.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hum, ja du kan ju alltid försöka men hur kan du tro att du är bättre än mig på att sabba förhållanden.

2009-02-02 @ 20:10:01
Postat av: Cissi

Roligt att du börjat blogga igen =)

2009-02-05 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0