Visste ni att...

...den här bloggen har besökts en gång från sundsvall, den 15 februari, det besökt varade 28 sekunder och under den tiden hann personen kolla på två sidor. Detta kan jämföras med genomsnittsbeöket, som varar 38 sekunder och besöker 1,5 sidor under det besöket. Ett av besöken hänvisades från yesindeed.blogg.se, ett från publishme.se och tio besök gjordes genom at någon skrev in adressen själv.
Om personen från sundsvall läser detta och vet att deta inte stämmer får den jättegärna tala om det för mig så slutar jag lita på det här systemet. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket system?! Hur kan du utläsa så jäkla mycket ur den där simpla varianten publishme erbjuder att du ser hur LÄNGE besöken varar?!!!! Jag blir AAAVIIIIS!

2009-02-19 @ 01:40:05
URL: http://yesindeed.blogg.se/
Postat av: tove

det var inte jag, var inte i sundsvall den 13...

2009-02-19 @ 12:47:37
URL: http://scoutnorrland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skrev fel, 15 februari skulle det vara.

2009-02-19 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0