Mera funktioner!

FÖLJANDE STYCKE KAN ANSES NÖRDIGT
Om du inte är intresserad av webläsare och liknande kan du hoppa över detta, nästa stycke är normalt.

Har hittat flera roliga funktioner i systemet för att veta mer om sina besökare. Man kan bland annat se vilken webläsare folk använder, 4 pers som besökt min blogg kör chrome, en eldräv och övriga 19 pers sitter på det där andra skräpet som inte visar sidor som dom borde visas. Dom ser bland annat inte att vissa delar av den här sidan släpper igenom 10%av vad som visas bakom. Då kunde man ju tänka att det har ju pyttemjuk löst i och med uppdateringen till åttan, men det har dom inte...

NORMALT INLÄGG

Jag åker bort över lovet så inga uppdateringar här, ska bli grymmt skönt att åka skidor igen. Jag har dock kvar den dåliga känslan... gillar den inte alls, något e fel... Har jag varit taskig mot någon? Borde jag göra/inte göra något? Vad fan är fel!? Jag tycker jag varit snäll mot dom flesta och absolut inte värre mot någon än normalt. Har funderat på om det kan vara den vanliga orsaken, men det kan det verkligen inte vara. Jag får ta tag i detta när jag kommer hem igen. Tills dess få ni hade så bra här i stockholm, imorrn sticker jag!

Kommentarer
Postat av: anna

hihi gillar ditt nördiga inlägg bättre :) börjar fnissa på direkten bara... tror det var 'pyttemjuk' som satte igång fnissandet, ha så trvligt nu på lovet :)

2009-02-26 @ 02:26:42
URL: http://yesindeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0