Det gick ju smidigare än väntat/inte alls som jag tänkt mig.

Bra, Malin och Susanne har sökt till Fladan. Andreas har det som andrahand i alla fall, men jag är rädd att han hamnar på inten...
B vet om att hon ska segla, och efter lite inledande panik verkade hon lugna enr sig lite i alla fall.
Nu ska jag bara få Hanna att komma på nästa möte och försöka paja Anna+Marcus, har inte hittat något än tyvärr...

Ska bara bli lite frisk först, nu är jag mer sjuk än bara det vanliga. Imorrn har jag två redovisningar som ska göras, det blir spännande... Om jag mår som jag mått idag kommer jag ha monsterhuvudvärk och ont i halva kroppen. Det får bli som det blir.

Kommentarer
Postat av: unbreakable

går inte att hitta nått. Vi är totalt fel-lösa <333333333 :) Anna+Marcus går inte att segra ;P MOAHAAAHAHAHAHAAAAAAA

2009-02-04 @ 21:23:36
Postat av: unbreakable

går inte att hitta nått. Vi är totalt fel-lösa <333333333 :) Anna+Marcus går inte att segra ;P MOAHAAAHAHAHAHAAAAAAA

2009-02-04 @ 21:23:53
Postat av: Anonym

men ta det lugnt, man brukar kunna få skjuta upp redovisningar om man är sjuk.

2009-02-04 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0