Räkan har klagat

Nu har en liten räka kommit och klagat på mig. Dels tycker hon att jag uppdaterar alldeles för lite och dels är det fel på designen på sidan.

Designen är itne klar, jag har bara börjat med förstasidan och i huvud taget inte gjort något med övriga sidor mer än det som dom har gemensamt med andra sidor, typ background color, background osv.

Jag har varit ute på hajk med 20 stycken scouter och har därför inte kunnat uppdatera under helgen. På hemvägen var det jag, Stig, Marcus och Hanna som var ledare för 17 ungar. Jag är helt slut. I morgon kommer det nog en stor uppdatering, nu ska ja sova.

Kommentarer
Postat av: en liten räka

^^



blev nyfiken, Övriga sidor? Vad är det för något?

2008-06-03 @ 09:10:03
URL: http://yesindeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0