Lite småfix

Så där, nu har jag fixat några av dom grejerna som Johan och Anna tidigare klagat på. Jag är inte nöjd med sidan, faktiskt nästan missnöjd eftersom jag inte får den att funka bra i Internet Explorer. Där är alla rutor svarta, till skillnad från i Firefox där alla rutor är lite genomskinliga. Anledningen är att IE inte läser opacity i css-filen och jag inte hittat något som kan användas för att ersätta det. Jag har inte heller något bra bildbehandlingsprogram så jag kan inte få bakgrundsfärgen att flyta ihop bra med bilden. Om det finns någon vänlig själ med photoshop så kan väll den kolla den hexadecimala färgkoden för den nedersta delen av bilden. Det lär komma fler ändringar i och med att jag granskar sidan nogrannare men det duger tills vidare.

Kommentarer
Postat av: shrimp

skulle kunna försöka fixa lite med bilden men vet inte hur du vill ha det. i örivgt är det jättefint nu :)



jag lyckades på IE att läsa genomskinligt.. hittade en översättning för det med lexin eller nåt tror jag... och det funkade finnemang. kommer bara inte ihåg vad det hette... :S:S

2008-06-15 @ 02:28:45
URL: http://yesindeed.blogg.se/
Postat av: Shrimpidimpie

vad har hänt med uppdateringarna egentligen? :P jaja, ska inte klaga.. jag har inte uppdaterat så bra jag heller på sista tiden ^^



saknar dig :) <3



(ps. om du skickar bakgrunds bilden kan jag hitta en bra färg till bakgrundsrutorna för texten åt dig ifall du fortfarande orkar med att pilla med bloggen o sånt)

2008-07-01 @ 19:43:45
URL: http://yesindeed.blogg.se/
Postat av: annashrimp

idag hade jag tre besökare, så mätaren är inte uppgjord. uppenbarligen

2008-07-06 @ 00:30:52
URL: http://yesindeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0